Az oktatáskutatás eredményeit beszélték meg a résztvevők azon a nyilvános vitán, közbeszélgetésen, amelyen a PISA és a TIMMS felmérések nemrégiben megjelent adatait is elemezték. Emellett felvázolták egy jövőbeli jobb oktatási rendszer lehetőségeit is, például, hogy milyen célokat kellene szolgálnia egy oktatási rendszernek.

A közbeszélgetésen – amelyet Éber Márk Áron, az Új Egyenlőség szerkesztője vezetett – a szakértők, Vajda Zsuzsanna, Radó Péter és Setényi János oktatáskutatók többek között arról fejtették ki álláspontjukat, hogy a magyar diákok által produkált és ismét romló PISA-eredményeket milyen oktatáspolitikai döntéseknek köszönhetjük. Végső soron a felmérések eredményeit arra kellene használni, hogy ezek értékelése nyomán kialakulhasson egy oktatáspolitikai párbeszéd. Ehhez a kutatók szívesen csatlakoznának.

Jó cikk volt? Azt gondolod, hogy több ilyenre lenne szükség? Küldj nekünk pénzt, akár 1000 forintot is, hogy működhessünk és írhassunk még ilyeneket! Itt teheted meg. Köszönjük!
TÁMOGATOMTámogatom

Kapcsolódó írások


Ehhez a cikkhez az Új Egyenlőség Facebook oldalán fűzhet véleményt.